Waarom heb ik nog geen e-mail met een bestelbevestiging ontvangen?

Soms belandt de mail in je spambox. Zit 'ie daar niet in? Dan is de mail vertraagd. Controleer of er geld van je rekening is afgeschreven of dat er een gereserveerd bedrag op je creditcard staat.

  • Is er geld van je rekening af? Door drukte kan het soms zo zijn dat de bevestiging later wordt verzonden. We willen je vragen 1 uur te wachten. Heb je hierna nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is je bestelling mislukt en kun je ‘m opnieuw plaatsen. Je hoeft niet bang te zijn dat je uiteindelijk 2 bestellingen ontvangt. Bestellingen zonder succesvolle betalingen versturen we niet.

Soms zien we dat een klant een ander emailadres heeft gebruikt dan verwacht. Controleer daarom ook goed andere emailadressen in je bezit. Vanzelfsprekend kun je het altijd even bij ons navragen.

Contact

Top
Oops!
Je bevindt je momenteel op onze consumenten website. Hier vind je bijvoorbeeld producten met de optie voor kleinere afname hoeveelheden. Voor voordelige prijzen ga je naar onze zakelijke website. Maak hieronder een keuze op welke website je verder wilt gaan.