Veelgestelde vragen over retouren
Hoe stuur ik mijn product terug?
De makkelijkste manier om je product te retourneren is door gebruik te maken van ons retourformulier, te vinden in Mijn account. Hier begin je je retour. Na je aanmelding nemen we contact met je op.
Is mijn retour bij jullie aangekomen?
Zodra je product bij onze retourenafdeling binnen is gekomen, laten we jou dit middels een ontvangstbevestiging per e-mail weten. Uiteraard gaat hier wel enige verwerkingstijd overheen. Zie jij bijvoorbeeld op de site van de vervoerder dat jouw pakket bij ons is afgeleverd, maar heb je nog geen mail? Geen nood. Komt eraan zodra het pakket bij ons is verwerkt.
Hoe wissel ik mijn kortingsbon in?
Het is mogelijk dat je na je retourzending van ons een kortingsbon krijgt. Bijvoorbeeld wanneer je product niet meer te repareren is en het ook niet meer nieuw te verkrijgen is. Je kortingsbon is altijd onbeperkt houdbaar en hoeft niet in één keer besteed te worden.
De service die je verwachten mag.
Je product retourneren Status van je retourzending 14 dagen bedenktermijn Uitzonderingen Garantie