Status van je retourzending

Status van je retourzending

We houden je graag op de hoogte. Niet alleen bij een bestelling, maar zeker ook bij een retour. In onderstaande tabel zie je op welke momenten we contact met je opnemen.

Zelf de status van je retour checken

Je product is... Je ontvangt... Aanvraag voor retouren Een ontvangstbevestiging per e-mail Ontvangen in ons magazijn Een statusupdate via Mijn Retouren Geaccordeerd of afgewezen Een statusupdate via Mijn Retouren Omgeruild  Een statusupdate per e-mail Gecrediteerd  Een statusupdate per e-mail

Via Mijn Retouren kun je inzien wanneer jouw pakket ontvangen is en wat we voor je gaan doen. 

Terugbetaling

​Wanneer betalen we terug?

We doen er alles aan je aankoopbedrag binnen 3 werkdagen, na ontvangst van jouw product op onze retourenafdeling, terug te storten. Soms lukt dit misschien niet, maar je kunt er op vertrouwen dat je in ieder geval 14 dagen na je retourmelding het geld terug hebt.

Wat krijg je terug?

Je krijgt het aankoopbedrag volledig terug. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking krijg je van ons een deelvergoeding. Deze is altijd max. 50% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Hoe krijg je het terug?

Als je geld terugkrijgt, storten we het bedrag op dezelfde manier terug zoals je je bestelling afgerekend hebt. Mocht dit toch niet lukken, dan nemen we uiteraard contact met je op.​

Product retourneren

De service die je verwachten mag.

Je product retourneren 14 dagen bedenktermijn Veelgestelde vragen over retouren Uitzonderingen Garantie

Secties: Klantenservice
Top
Oops!
Je bevindt je momenteel op onze consumenten website. Hier vind je bijvoorbeeld producten met de optie voor kleinere afname hoeveelheden. Voor voordelige prijzen ga je naar onze zakelijke website. Maak hieronder een keuze op welke website je verder wilt gaan.