Pakket niet ontvangen en overige vragen
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten:
Check de Track & Trace code van het pakket
In de verzendbevestiging vind je de Track & Trace code. Controleer aan de hand van deze of het tijdvak van levering mogelijk is verschoven.
Check het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld?
Check je brievenbus
Heb je een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Mijn product is beschadigd geleverd
Dat is niet de bedoeling. Maak er direct foto's van en stuur het product retour. Wij bekijken het product en zorgen voor een oplossing.
Ik heb geen factuur ontvangen
Via je account kun je je factuur gemakkelijk downloaden. Heb je geen account? Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat je je ordernummer mee stuurt. Wij sturen je dan de juiste factuur toe.
Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik mij ei kwijt?
Dat vinden we vervelend. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice.
De service die je verwachten mag.
Afhaalopties Bezorgopties Je adres wijzigen Status van je bestelling