Geen klacht die niet opgelost kan worden...
We vinden het enorm vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Om je klacht goed af te kunnen handelen willen we je vriendelijk vragen om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Contactgegevens
E-mail, reguliere post en/of telefonisch
Via onderstaande methodes kun je contact met ons opnemen. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze klantenservice zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Je wilt ons bereiken via ... Je gebruikt... E-mail customerservices@evansnwatson.nl Post Evans & Watson, T.a.v. Klantenservice, Annerweg 8, 9467PC Anloo Telefoon 059 285 3445 WhatsApp (niet mogelijk voor bellen) 0625405968
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons altijd een bevestiging. Dikwijls is dit met een passende oplossing. 99% van de klachten (foutieve zending, gebroken glas, end.) zijn binnen 1 werkdag naar alle tevredenheid opgelost. Het is niet alleen in jouw belang dat klachten snel opgelost zijn. Soms is een klacht complexer van aard, wat meer uitzoekwerk vereist. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst antwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.
Geschillencomissie
Klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?
Mocht onze klantenservice jou onvoldoende tevreden kunnen stellen of is bovengenoemde voor jou niet naar tevredenheid? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@evansnwatson.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
De service die je verwachten mag.
Je product retourneren 14 dagen bedenktermijn Veelgestelde vragen over retouren Uitzonderingen Garantie