Ik krijg een foutmelding tijdens het bestellen, wat moet ik doen?

Vervelend zeg dat je niet verder kunt tijdens het plaatsen van je bestelling. Vaak is het iets maar kleins. Of een handigheidje. Een foutmelding kan verschillende redenen hebben. We hebben de meestvoorkomende even op een rijtje gezet.

  • Allereerst kun je de website verversen. Gebruik hiervoor de toets F5 (één van de bovenste rijen op je toetsenbord, links van het midden). Soms is een hard-refresh nodig. Gebruik hiervoor de toetsencombinatie F5 + CTRL. Druk hiervoor beide toetsen tegelijkertijd in, begin met CTRL en gevolgd door F5.
  • Vul altijd bedrijfsnaam én BTW nummer in. Alleen het BTW nummer geeft een foutmelding. Ook een ongeldig BTW nummer is reden om niet verder te kunnen. Laat indien dit het geval is het veld BTW nummer leeg. Controleren van BTW nummer kan bij VIES.
  • Er is een fout opgetreden tijdens betaling. Probeer vanuit Mijn account de bestelling alsnog te betalen. Lukt ook dit niet. Neem dan contact met ons op.

Wanneer het probleem niet opgelost is, je problemen blijft ervaren of je weet het even niet meer - neem dan contact op met de klantenservice.

Contact

Top
Oops!
Je bevindt je momenteel op onze consumenten website. Hier vind je bijvoorbeeld producten met de optie voor kleinere afname hoeveelheden. Voor voordelige prijzen ga je naar onze zakelijke website. Maak hieronder een keuze op welke website je verder wilt gaan.