Nieuwe producten

Theelanden

Alles over thee

Over ons

Diensten

Klantenservice

Een klacht?

Geen klacht die niet opgelost kan worden...

We vinden het enorm vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Om je klacht goed af te kunnen handelen willen we je vriendelijk vragen om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Contactgegevens

E-mail, reguliere post en/of telefonisch

Via onderstaande methodes kun je contact met ons opnemen. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze klantenservice zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 

Je wilt ons bereiken via ... Je gebruikt...
E-mail [email protected]
Post Evans & Watson, T.a.v. Klantenservice, Annerweg 8, 9467PC Anloo
Telefoon 059 285 3445
WhatsApp (niet mogelijk voor bellen) 0625405968

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons altijd een bevestiging. Dikwijls is dit met een passende oplossing. 99% van de klachten (foutieve zending, gebroken glas, end.) zijn binnen 1 werkdag naar alle tevredenheid opgelost. Het is niet alleen in jouw belang dat klachten snel opgelost zijn. Soms is een klacht complexer van aard, wat meer uitzoekwerk vereist. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst antwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.  

Geschillencomissie

Klacht niet naar tevredenheid afgehandeld?

Mocht onze klantenservice jou onvoldoende tevreden kunnen stellen of is bovengenoemde voor jou niet naar tevredenheid? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie." 


Altijd verse thee

Vers, alleen de hoogste kwaliteit

Ruim assortiment

750+ thee, theepotten en accessoires

100% tevreden

Niet goed, geld terug