Status van bestelling

We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling. In Mijn account volg je vanaf het moment van bestellen tot het moment van afleveren eenvoudig de status van je order. Ook wordt het verwachte aflevermoment getoond. 

  • Nieuw We hebben je bestelling goed ontvangen.
  • In behandeling We hebben je bestelling in behandeling genomen. Je bestelling wordt as we speak verwerkt. Dit betekent dat we je producten bij elkaar zoeken of je producten aan het bereiden zijn.
  • Vervuld We hebben je bestelling verwerkt en aangeboden bij vervoerder DPD. Je bestelling wordt vandaag aangeboden bij het sorteercentrum.
  • Geannuleerd Je bestelling is geannuleerd. Een restitutie zal eventueel plaats vinden. We houden je hiervan op de hoogte.

Voorbeeld van de bestelstatussen.

Mocht er onverhoopt iets veranderen, dan brengen wij je ook via e-mail op de hoogte.

Toch nog een vraag over de status?

Geen probleem, we helpen je graag. Om een vraag te stellen over je bestelling log je in op je account. Zoek het ordernummer op van je bestelling. Deze begint met "#000". Neem met het nummer bij de hand contact met ons op via email of telefoon. Geen account of wachtwoord vergeten? Klik op wachtwoord vergeten of maak een nieuw account aan. 

Inloggen

De service die je verwachten mag.

Top
Oops!
Je bevindt je momenteel op onze consumenten website. Hier vind je bijvoorbeeld producten met de optie voor kleinere afname hoeveelheden. Voor voordelige prijzen ga je naar onze zakelijke website. Maak hieronder een keuze op welke website je verder wilt gaan.