Pakket niet ontvangen en overige vragen

Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet heb ontvangen? Je verwacht een pakketje maar deze is niet geleverd door DPD. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Check eerst de onderstaande punten. Er zijn een paar dingen die je kunt doen.

Check de Track & Trace code van het pakket.

Op het moment dat we je bestelling hebben verwerkt en aangeboden bij vervoerder, ontvang je van DPD informatie over de zending. Via email word je op de hoogte gehouden en vind je dan ook de Track & Trace code. Controleer aan de hand van deze of het tijdvak van levering mogelijk is verschoven.

Check het bezorgadres.

Klopt het bezorgadres dat je hebt ingevuld? Is het adres onjuist? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan zorgen wij dat het pakket alsnog bij het juiste adres wordt bezorgd.

Check je (digitale) brievenbus.

Wellicht heeft de bezorger je gemist. Helaas worden 'Niet thuis'-berichten niet meer achtergelaten. Al weer een poosje verloopt communicatie tussen ontvanger en DPD via email. Je krijgt dus geen fysiek bericht meer. Mogelijk is je pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Houd dan ook goed je email in de gaten. In het bericht via email wordt een nieuwe bezorgdatum doorgegeven of gemeld waar je het pakket kunt ophalen. 

Wacht nog even af, want misschien is je pakket vertraagd. Heb je 'm na 5 dagen nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Doe dit binnen 14 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag. We zoeken graag samen naar een oplossing.

Geen berichten (van ons) ontvangen?

Het komt wel eens voor dat een emailadres wordt ingevuld met een foutje, .com wordt .con of gmail is geschreven als gmial. Je snapt 'm. Wij versturen gemiddeld zo'n 2-3 emails omtrent je bestelling. Één daarvan is een email met de orderbevestiging. Een ander is de verzendbevestiging. Heb je deze niet ontvangen? Dikke kans dat er een fout is in je emailadres. Neem direct contact met ons op via de contact-pagina

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

De bezorger geeft je pakketje af bij de buren. Als dat niet lukt, dan brengt de bezorger je pakketje naar een DPD-afhaalpunt bij jou in de buurt. Weet je van tevoren al dat je er niet bent? Dan kun je via DPD.nl vaak al vóór de eerste bezorgpoging een ander moment kiezen.

De service die je verwachten mag.

Top
Oops!
Je bevindt je momenteel op onze consumenten website. Hier vind je bijvoorbeeld producten met de optie voor kleinere afname hoeveelheden. Voor voordelige prijzen ga je naar onze zakelijke website. Maak hieronder een keuze op welke website je verder wilt gaan.