Garantie en retouren

Stuk? Toch niet tevreden over je product? Dat is vervelend. Gaan we iets aan doen. We laten je graag zien hoe dat in zijn werk gaat.

De speerpunten op een rij.

  • 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van je product.
  • Besluiten we je product om te ruilen? Dan heb je vaak binnen 2 dagen al een nieuwe in huis.
  • Krijg je je geld terug? Dan storten we dit binnen 3 werkdagen op je rekening.
  • Is je product kapot? In 90% van de gevallen heb je binnen 14 dagen weer een werkend product in huis.
  • 'Daarom' accepteren we ook als reden. 

Contact

Je wilt een product retourneren? Neem eerst contact met ons op. Zo komen we snel en gemakkelijk tot een oplossing.

Lees meer

Status van je retourzending

We houden je graag op de hoogte. Niet alleen bij een bestelling, maar zeker ook bij een retour.

Lees meer

Verzendkosten van je retour

We vertellen je graag meer over wat je verwachten kan wat betreft kosten.

Lees meer

14 dagen bedenktermijn

Wij vinden het normaal dat je mag bekijken of het product aan jouw eisen voldoet.

Lees meer

Veelgestelde vragen over retouren

Uiteraard willen we retourneren zo gemakkelijk mogelijk maken, maar we kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt.

Lees meer

Uitzonderingen

Sommige producten zien we liever niet terug.

Lees meer

Garantie

We bieden een uitgebreid assortiment aan. Wat wij niet verkopen zijn ondeugdelijke producten.

Lees meer

De service die je verwachten mag.

Top
Oops!
Je bevindt je momenteel op onze consumenten website. Hier vind je bijvoorbeeld producten met de optie voor kleinere afname hoeveelheden. Voor voordelige prijzen ga je naar onze zakelijke website. Maak hieronder een keuze op welke website je verder wilt gaan.